۵ پاسخ

مشاور میگه ی رفتارهایی مثل دست تو بینی کردن یا دست تو دهن کردن و این کارا نباید مستقیم بگیم باید حواسشون رو اون لحظه پرت کنیم میگه اون رفتار ناخودآگاه انجام میشه اگه هی تذکر بدیم بعدا دیگه خودآگاه انجام میدم

وااااای دختر من دست میکرد دماغش میذاشت دهنش😭😭😭هرکار بگی کردیم،بعد فهمیدیم بهتر اینه که اصلا عکس العمل نشون ندیم،خودش از سرش افتاد

هیچی بهش نگو خودش یادش میره

شوهرم یادش داده دماغش رو با دستش چندبار فشار بده ولی هربار دست تو بینیش میکنه ما میگیم اینکارو نکن اونی که بابا گفت رو بکن بعد مدلش رو عوض میکنه بعضی وقتام میگه نه نمیخوام

من كه تا دست تو بينيش ميكنه ميگم دست تو بيني كار ني ني سريع در مياره
ولي عكس العملي زياد نشون نده
بدتر لج ميكنن انجام ميدن

سوال های مرتبط

مامان رستا خانم مامان رستا خانم ۲ سالگی
میشه تجربه تون رو در مورد پی پی بگین 😢
من دخترم دو ماه پیش تقریبا به درخواست خودش پوشکش باز میکردم میرفت تو دسشویی پی پی میکرد، یه مدت اصلا تو پوشک پی پی نمیکرد. هرروز هم پی پی میکرد، گاهی دوبار گاهی یه بار، قبلا هم کتاب درمورد پی پی براش خوندم، کاملا ذهنی اماده ش کرده بودم، بنظرم از پی پی ترس نداره.
الان یه هفته ست پوشک باز کردیم و شورت پوشیده، روزای اول بهتر بود با پی پی، الان داره مقاومت میکنه، رو لگنش یا رو فرنگی که نمیشینه، میگه کنار سنگ بشینم، الان همونم درست انجام نمیده.
این روزا همه ش هم چیزایی دادمش که شکمش روون باشه، انجیر، کیوی، توت فرنگی، طالبی .... بعد میدونم پی پی داره، با کلی ادا و بازی میبرمش تو توالت، یه ذره میکنه، کامل انجام نمیده ، میترسم یبوست بشه 😢 نکنه روشم اشتباه بوده، نکنه بلد نبودم.
انقدم این روزا خودداری میکنم ذره ای اخم هم بهش نمیکنم.
شما چه جوری راضی میکردین بچه هاتون پی پی کنن.
رستا خبر میده الان جیش و پی پیش ، اما با پی پی کردن انگار مشکل داره