۲ پاسخ

پسر من وزن تولد 3650 بود چهل روزگی 4 کیلو بود، البته رفلاکس شدید داشت اصلا وزن نگرفته بود، شیرخشک عوض کردم الان دوماهگی شده 5100

باید شیر خشک بدی

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی