شیرخشک کمکی بده عزیزم. سلامتی بچه مهمه یا دل تو؟
دور سرش هم کمه.چنده دور سرش؟؟
نگران نباش مریم جان کمکی بده بهش خوبه واسش شیرتم تند تند بده ک عادت سینت از دست نده.. دختر کلا یکم ظریف اما میاد بالا وزن نگران نباش
براچی مقاومت میکنی برا شیر خشک کمکی میدی بهش دیگه موقع ک خوابه بده متوجه نشه سینتو نگیره
شاید بچت رفلاکس داره
منم دخترم ۲ماه و۲۰روزشه وزن تولدش ۳بود الان ۴۴۰۰هس خیلی کمه😔😔😔
پسر منم اینطور بود ۳۵روزگی بردم دکتر وزن تولدش ۳۵۰۰بود ۳۵روزگی ۳۹۰۰همه چی خوردم شیر چرب بشه ولی نشد دکترش براش شیرخشک نوشت الان خوبه وزنش خداروشکر
سعی کن خودت چیزای مقوی زیاد بخوری
گوشت مغزیجات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.