۷ پاسخ

شیرخشک چه مارکی میدی؟
منو دخترم ۲۸۰۰ بود امروز ۲ ماهگی بردمش ۵ بود
شیرخشک نان اوپتی پرو میدم بهش

بچه منم ۴۴۰۰ بود دکتر گفت خوبه

اصلا شیر خودتو نمیدی

پسر من تو یه ماهگی‌ 4 کیلو بود وقتی بدنیا اومد 2500 بود‌

یکی بیاد جواب تایپک منو بده 🥲🥲🙏🏼

مشکل منم وزن دخترمه😭😭😭

۱ ماهگی چقدر بود

سوال های مرتبط