اره خوبه نرمالش بی ۸ تا ۹کیلو هست
میگن خوبه ، ولی بنظر من خوب نیس چون بچه لاغر دیده میشه .دختر من ۹کیلو ۲۰۰ گرمه کلا استخونه گوشت نداره.
دختر من۶۸۰۰ وزنشه
خوبه اره عزیزم تا یک سالگی ۱۰ کیلو میشه دیگه کاملا نرماله
کمنیست یکم؟
کمه...
دختر من 7کیلوعه نمیدونم چیکارش کنم
وزن بالا به دنیا اومد تقریبا عزیزم برای ۹ماهگی این وزن کمی کمه گلم
فکر میکنم کم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.