۹ پاسخ

اره خوبه نرمالش بی ۸ تا ۹کیلو هست

میگن خوبه ، ولی بنظر من خوب نیس چون بچه لاغر دیده میشه .دختر من ۹کیلو ۲۰۰ گرمه کلا استخونه گوشت نداره.

دختر من۶۸۰۰ وزنشه

خوبه اره عزیزم تا یک سالگی ۱۰ کیلو میشه دیگه کاملا نرماله

کم‌نیست یکم؟

کمه...

دختر من 7کیلوعه نمیدونم چیکارش کنم

وزن بالا به دنیا اومد تقریبا عزیزم برای ۹ماهگی این وزن کمی کمه گلم

فکر میکنم کم باشه

سوال های مرتبط

مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی