اردبیل د بو فشار

تصویر
۵ پاسخ

مامان فندوق الان دیدم نوشتی ریزش مو داری قرص نرویین خارجی بگیر بخور ۹۰ درصد ریزشت قطع میشه

من یه لحظه دیدم بارون گرفت تا از حیاط لباسامو جمع کنم سوراخ سوراخ شدم اومدم خونه همه جونم درد میکرد 😐

ماشالله🥴

هه دا به نه🫡

اردبیل سابقه داشته تو اردیبهشت برف بباره😎

سوال های مرتبط

مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان 🧡روشا🧡 مامان 🧡روشا🧡 ۱ سالگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۸ ماهگی
مامان مسیحا🧿 مامان مسیحا🧿 ۱۵ ماهگی
مامان اِل‌آرا🐣🤍 مامان اِل‌آرا🐣🤍 ۱۶ ماهگی