سونو گرافی انتی شکمی یا واژینال ؟؟

۳ پاسخ

توی بارداری فقط یک سونو اگه اگه ۵هفته بری واژیناله وگرنه تمام سونوهای بارداری شکمیه

شکمی...

شکمی

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🩷🎀 مامان جوجه رنگی 🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یازهرا مامان یازهرا هفته ششم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی