دخترا سونو قلب شکمی یا واژینال؟

۱۰ پاسخ

من واژینال انجام داد دکترم مشکلی هم پیش نیومد خداروشکر

از من شكمي بود

شکمی.

شکمی عزیزم انجام دادم

شکمی

شکمی

شکمی

من واژینال شدم لکه بینی گرفتم بهتره نری واژینال

شکمی عزیزم،بعد اگر نیاز به بررسی دقیق تر باشه خود دکتر مجدد سونو واژینال پیشنهاد میدن.وگرنه شکمی اکثرا اوکیه.

شکمی ولی دیده نشه میگن واژینال ولی واژینال انجام ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری