سونو قلب واژینال هست یا شکمی؟

۴ پاسخ

شکمی بود برای من

من توی ۹هفته رفتم ولی دکتر گفت واژینال

بالای8هفته سونوشکمی ولی اگه زیر8هفته بری سونو واژینال

اگ هشت هفته بری شکمی معلومه کامل برای بعضیا هم هفت هفته زود نرو اگ بری واژینال باید بدی ک معلوم شه

سوال های مرتبط

مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری