من تو بارداریم زدم
اره تو بارداری زدم
بله کاربرداش مختلفه هم برای پریود شدنه ، هم توی بارداری برای سفت شدن جای نی نی
بله ۱۹۵ تا زدم 🫠
اره من زدم دوبار
پریود نمیشدم زدم
من پریود نمیشدم زدم باز کرد
بله یه دوره کیست داشتم دکتر نوشته بود وتوبارداری هم هماتوم داشتم زدم
بله من زدم ولی موقع بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.