۸ پاسخ

مثلا من بارداری شیمیایی اولین بار میشنوم یا اینکه شرایط خونریزی سقط ب راحتی اتفاق میفته یا یکی نوشته بود بارداری بچه نبوده اسمش برام عجیب بود

واقعا حامله شدن سخت شده همش از مواد غذایی هس ب نظرم همه چی شیمایی وناسالم شده قدیما اینطور نبوده ماشاالله شیر ب شیر ب دنیا می اوردن من وداداشم هم شیر ب دنیا اومدیم وله خودم ۴سال و۶ ماهه تو اقدامم هنوز حامله نشدم ان شاالله که خدا خودش معجزه کنه برا همه اقدامیا یه نظری ب ما هم بکنه ب حق صاحب زمان😍🥺

من الان خودم دو ساله اقدامم تنبلی شدید حتی با پایین اوردن وزنمم خوب نشدم موندم دیگه

وای دیدی چقدر سخت شده!

بخاطر اینکه الان استرس بیشتره،شرایط بدتره،تغذیه ها مناسب نیست،اب و هوا آلودس،سن ازدواج بالا رفته🤷🏻‍♀️

اره تا بیای جلو کسی بگی میخام باردار شم میان کلی ناله میکنن که نه چرا میخای بشی ،میخای گوجه بادمجون تو حاملگیت بخوری..خیلی حرف مفت میزنن(البته من درمورد محیط اطرافیانم گفتم داخل گهواره رو هنوز نمی‌دونم چخبره)!

بنظر من که بعضیا خیلی دارن سختش میکنن
نه میشه گفت خیلی راحته
نه انقدرر سختتتتت که اینا میگن

چی میببنی مثلا

سوال های مرتبط

مادر آینده مادر آینده قصد بارداری
فاطمه زهرا فاطمه زهرا قصد بارداری