هرکی تجربه داشت بگه کامل منم بخونم بدونم چه کنم
حتما کامپوزیت کن
من تقریبا 5سال زدم ولی رنگ دندون خودم اصلا کسی متوجه نمیشه خیلی خوبه اوایل چندبار ترک خورد درست کردم دیگه چیزیش نشده واقعیت هیچ مراقبتی هم نداشتم
کامپوزیت کن من دندانم کج بودیکم درسته خیلی تراش خوردزیادنمتونم ازدندون جلواستفاده کنم هی بایدتااخرعمرم کامپوزیت کنم ولی هنوزبعد۳سال جذابه وقتی میخندم عادی نشده روحیموخوب میکنه
عزیزم من چند ساله کامپوزیت کردم، خیلی راضیم
لمینت دندون تراش میدن ولی برای من تراش اصلا انجام نداد ، فقط باید نخ بزنی بعد هر غذا حتمن و مسواک مرتب
عزیزم کرا بجای کامپوزیت و لمینیت بلیچینگ نمیکنی؟کامپوزیت و لمینت آسیب زننده اس ،ضمن اینکه انسال رنگ دندون نچرال ترنده،اونا خیلی مصنوعی و سفیدن. با ۴۰ تومن هم فکر نکنم بشه از برند مطرح استفاده مرد. حداقل هر واحد ۱۰ تومنه
با این هزینه لمینت نمیتونی انجام بدی ولی کامپوزیت خوبه خیلی رو اعتماد ب نفست تاثیر داره ولی اگه خواستی بزنی جای خوب برو رنگ سفید گچی نزنی یکم طبیعی بزن
کامپوزیت خوب نیس
لیمینت خیلی بهتره و اسیب کمتر ب دندونات میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.