۷ پاسخ

مادر شوهرم میگه اگه زبون بچه اینجوری باریک باشه پشتش دختره

اره من هم دختر اولم هم این یکی اینجورین و طبیعیه چون هنوز تنظیم دمای بدنشون اوکی نشده

دختر من فقط پاهاش عرق میکنه
به خودم رفته منم دست و پاهام عرق میکنه . هرچی هم دکتر رفتم و آزمایش دادم همه گفتن مشکلی نیست . غدد تعریق خیلی فعاله

پسرمنم

پسرررمننمممم

زبونشووو او خداااااا

زبونشووو 😁

سوال های مرتبط

مامان آراز،آیلین🐣🐥 مامان آراز،آیلین🐣🐥 ۱ سالگی