دکتر به من گفت که حداقل دو سانت یا سه سانت لبه اپلیکاتور رو باید وارد کنی نه به صورت کامل
اصا برا عفونت تا 3ماه دارو نمیدن دکترت چرا داده؟؟!
اپلیکاتور خیلی داخل نبر عزیزم یذره فقط سرشو
عزیزمرگه هایه خونی منکه باردار نیستم ولی خب همینطور عادی که با اپلیکاتور میزارم میبینم رگ های خونی چون اپلیکاتور خشکه🥲
از دکترت بپرس عزیزم. زنگ بزن مطب راهنمایی میکنن
رگه هاییه خونی طبیعیه منم همینجوری میشم چون خراشیده میشه اپلیکلاتور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.