۳ پاسخ

اولش از فرنی شروع کن و زود به سمت غذا نرو از روزی ۱ق شروع کن کم کم بیشتر کن تا برسه با ۵-۶ ق بعد اون غذا رو شروع کن کنارش آب بده میوه هم فقط سیب بده اولش تا ۶ ماه بشه کم کم بقیه میوها ها بده بجز توت فرنگی هم میتونی پوره کنی بدی هم بذار داخل میوه خوری

چرا اینقدر زود؟

باید همه چیز اول تست حساسیت گرفته بشه

سوال های مرتبط