ما از دارو خونه میخریم اونم سهمیه با کدملی کودک ۲۸۰ و میدن ۲۵۰
بهداشت کوپن میدن. فقط فقط هم به بچه هایی که مادرشون اصلا نمیتونه شیرخشک به بچه بده
ولی روی کدملی هر بچه ای ماهی ۸ تا سهمیه دولتی هست که با کدملیش میتونی دولتی بخری مثلا ۲۴۰ تومن دولتیش میشه ۱۵۰
مگه بهداشت شیر خشک میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.