سلام کسی هست از بهداشت شیر خشک کمی بگیره

۳ پاسخ

ما از دارو خونه میخریم اونم سهمیه با کدملی کودک ۲۸۰ و میدن ۲۵۰

بهداشت کوپن میدن. فقط فقط هم به بچه هایی که مادرشون اصلا نمیتونه شیرخشک به بچه بده
ولی روی کدملی هر بچه ای ماهی ۸ تا سهمیه دولتی هست که با کدملیش میتونی دولتی بخری مثلا ۲۴۰ تومن دولتیش میشه ۱۵۰

مگه بهداشت شیر خشک میده

سوال های مرتبط