سلام کسی از این شربت واسه بچه اش داده

تصویر
۳ پاسخ

اره من ۱دوره دادم الانم گاهی ببینم میخواد مریض بشه یا کسی تو اطراف مریض باشه میدم

بله منم به دخترم میدم الان ۶ماهه که مدام میدم و راضی هستم

بله دکتر پسرم بهش داد برای تقویت سیستم ایمنی بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان دانه برفی ❄️🫀 مامان دانه برفی ❄️🫀 ۳ سالگی