۵ پاسخ

پوشیدنش راحت تره
چسب نداره که سفت بشه و پای بچه رو قرمز کنه یا اذیت بشه
داخل پوشک شورتی هم پسر من اصلا پس نداده اما با چسبی همیشه مشکل داشتیم

من شورتی گرفتم خیلی میچسبه به پاش و تنگشه
با اینکه بچه من خیلی لاغره

دختر من اصلا نمی خوابید که پوشکش کنم برا همین شورتی گرفتم خیلی راحت بود اصلا هم نم‌ نمی‌ده البته اگه سایز درست رو بخری

بعضی بچه‌ها وقت عوض کردن پوشک خیییلی تکون میخورن و مدام میخوان فرار کنن، برای اینا واقعا پوشک شورتی راحت‌تره چون سریع پاش میکنی و تمام.
من کلا برای آواز پوشک چسبی استفاده کردم. وقتی میخواستم از پوشک بگیرم، پوشک شورتی خریدم و شب‌ها ازونا پاش میکردم. میگفتم این شورت خوابه و نباید توش جیش کنی، ولی شبیه پوشک درست کردن که بچه‌ها خوششون بیاد😅

تا خودت نگیری نمیفهمی 😉

سوال های مرتبط