۵ پاسخ

الان اروم شد از صدای گنجشکا و لاسیک ماشین روی اسفالت خیس لذت ببر☺️

رعد و برق کجاس ما ک اتیش میباره سرمون😵‍💫😵‍💫😵‍💫

من روزی صدبار میترسم با هر صدای میپرم. ایشالله ک چیزی نمیشه بهمون

وای خیلی وحشتناکه صداش خیلی بلنده

نه بابا منم دم ی دیقه میترسم یهو میپرم

سوال های مرتبط