نه من بچم با اینکه رفلاکسم داره
تو خواب بالا نمیاره اصلا
ولی ب محض بیدار شدنش باید اروغشو بگیرم وگرن بالا میاره
من بلند کنم رو شونه بیدار میشه مجبورم یه ربع شیب دار تو بغلم نگه میدارم بعد میزارم تو جاش
اره میگیرم من
پسر من از اول تو خواب آروغ نمیزد . دیگه از یه جایی ببعد اصن بلندش نکردم
نه بخاطر بیدارشدنش من نمیگیرم آروم هم میخوابه هیچی هم نمیشه
اره باید بگیری کولیکش بدتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.