۱۷ پاسخ

اهن فلیپ فونت بده من چندماه میدم عالیههه

چشم فرستادم

تصویر

پسر منم بعد یک سالگی دیگه نخورد .چند مدل گرفتم وقتی دیگه نمی خوره همش می ریزه روی لباسش رنگ می گیره پاک هم نمی شه خسته شدیم به خدا . درعوضش غذا که اهن داشته باش در طی روز می دهم که بدنش کمبود پیدا نکن

من نولتی رو میریزم تو شیر صبح، اهن هم زورکی با گریه میریزم تو حلقش

مولتی اپتامین کیدزبخربده عالیهههههه

من میخوابونمش یه وسیله جالب میدم دستش و طی یک حرکت ناغافلانه سریع قطره رو میچکونم دهنش😁😂
هیچ جور دیگه نمیشه بهش بدم میریزه لباسش همه جا کثیف میشه

پسر منم نمیخوره تا میبینه فرار میکنه ولی من نگهشمیدارم همین که قطره چکان و میبرم تو دهنش دیگ میخوره

خب جاش اگر اد میخوره بده

من دخترم قطره بی بی کر رو دوس داره یکم اونو میزنم به زبونش یکم قطره مولتیشو میدم
اهنم همینجور
گولش میزنم

من مولتی نمیدم چون ایتقد بدش میومد که یا بالا میاورد یا دیگه غذاهم نمیخورد ولی اهنش میخوره چون شیریه اگه نمیخوره آذروفر بخر طعم تافی هست و همه چی باهمه یه بار میدی راحت تره

میده بیرون؟

من باسرنگ میریزم توحلقش مگه دست خودشه نخوره

یه خوراکی توی دستت داشته باش تا بهش دادی سریع اون خوراکی رو بده
پسر منم آهنش که عوض شد نمی‌خورد با همین روش خورد

کن تو سرنگ بهش بده خیلی راحته من همینطور میدم میخوره

پسر منم هرکار میکنم نمیخوره جگرم خون میکنه یکی دوماهه نمیدمش

منم پسرم اصلا دوست نداره فرار میکنه میگیرم با خنده و بازی بهش میدم حواسش پرت میکنم یا با تلویزیون یا اسباب بازی

توی آبمیوه نمیشه بریزی؟

سوال های مرتبط