۱۳ پاسخ

نه عزیزم چون هفته ی دگ تولدشه ولی میخوام برای کادو امشب براش کتاب داستان بخرم و ببرمش خونه بازی

آره من گفتم همسرم بگیره عصر بیاره کادو هم خیلی جرثقیل دوس داره قرار شد شب براش بگیریم واسه روز دختر هم کیک گرفتیم و کادو واسه دخترم چون دوتان هرکاری بکنم واسه هردو انجام میدم

من میخواستم ببرمش بیرون براش کی‌ک و بادکنک بگیرم که یخو باد طوفانی داره میرنه😐

قرار بود بخرم از دیشب افتضاح تب داره دارم میبرمش دکتر😮‍💨

خودم درست میکنم خامه و توت فرنگی و موز خریدم برا اولین بار میخوام خامه کشی کنم

من پارسال اولین روز پسرو براش کیک و کادو گرفتم . امروز دیگه بیرون نتونستم برم ولی خودم یه کیک کوچیک می‌خوام بپزم. فردا هم براش اسباب بازی میگیرم

ن دیگ دیشب تولد گرفتم براش😃

وقتی‌ خودش نباید بخوره نمیگیریم دیگه چه کاریه. میبریمش ماسه بازی که خوشش بیاد

پسر من عاشق کیکه ,شاید عصر رفتم یه مینی کیک گرفتم براش

ن والا به جاش عروسک باب اسفنجیو ک خیلی دوس داره واسش خریدم
الکی میخاد 500 بدی کیک

من بعد از ظهر میبرمش بیرون یدونه کوچولو میگیرم واسش

پسر ندارم ولی،برای دخترم روز دختر گرفته بودم

نه والا

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۲ سالگی
مامان رامان🤱🏻 مامان رامان🤱🏻 ۲ سالگی