۷ پاسخ

یخچال تو طرف در بسته

والا کار به یخچال نمیرسه شوهرم با ی فلاسک چای میشینه بالاسرش میخوره بلند میشه میره 😂😂😂البته الگه بمونه بیرون میزادم تو ظرف در بسته

بیرون چون تو نصف روز میخورهههه

بیرون خشک میشه تو ظرف در بسته تو یخچال

روز اول بیرون
ولی اگه زیاد بیاد میذارم یخچال
معمولا کیک ک درست کنم زیاد نمی‌مونه😁😅

يخچال

تا دو سه روز بیرون میمونه

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی