۶ پاسخ

آره عزیزم

بله .

بله عزیزم

من الانم میدمش ولی نه به تنهایی داخل فرنی یا با جو پرک میجوشونم یا با شیر برنج

بله من همینکارو میکنم

اره

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۱ سالگی