۱ پاسخ

نیازی نیست. چون کاملا پاستوریزه ست.. فقط چند دقیقه بزار تو محیط ک دماش خیلی سرد نباشه. من شیر طعم دار پاستوریزه میدم ب صدرا

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی