۷ پاسخ

گروه زدم تو روبیکا فقط مامانا بیای خوشحال میشم بیا روبیکا لینک بفرستم آیدیم
@F_G_M_3

یکم گرمش کن

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

بنظرم یکم ولرم بشه بهتره

من شیرمحلی روخوب جوش میزنم میدم فرنی هم درست میکنم

دکتر دختر من میگفت بجوشون همیشه

شیر پاستوریزه نیاز به جوشوندن نداره فقط هم دمای محیط باشه یا یکم گرمش کن

سوال های مرتبط