من از روز اول شیب دار نگهش میدارم اروغشو نمیگیرم
چند بار آروم میزنم اگر نزد به پهلو میخوابونم که اگه بالا آورد بریزه بیرون
اروم که بیخوابه نشه پشتش ضربه بزن
من نمیگیرم توو خواب چون گریه میکنه و خوابش میپره میمونه بعد از بیداری هم آروغ میزنه هم بالا میاره به دکتر گفتم میگه بالا آوردنش رفلاکس نیست ولی باید آروغشو بگیری ولی واقعا نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.