من گرفتم سبزیجاتشو
پسرم ۴سال داره از ۷ماهگی که بیسکوییت مادر دادم عادت کرده دوست داره هنوز تنها بیسکوییت که خیلی دوست داره مادر
كلا بيسكوييت بخاطر اينكه ارزش غذايي نداره توصيه نميشه، يه وقت هم از طعمش خوشش بياد ديگه غذارو نميخوره
اينا قند دارن
من نخریدم عزیزم اما بیسکویت مادر با شیر امتحان کردم دخترم خوشش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.