۵ پاسخ

من گرفتم سبزیجاتشو

پسرم ۴سال داره از ۷ماهگی که بیسکوییت مادر دادم عادت کرده دوست داره هنوز تنها بیسکوییت که خیلی دوست داره مادر

كلا بيسكوييت بخاطر اينكه ارزش غذايي نداره توصيه نميشه، يه وقت هم از طعمش خوشش بياد ديگه غذارو نميخوره

اينا قند دارن

من نخریدم عزیزم اما بیسکویت مادر با شیر امتحان کردم دخترم خوشش نیومد

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۱۷ ماهگی