۱۷ پاسخ

نه والا خیلی هم خوب بود
تازه شربتش هم پرتقالی بود خوشمزه بود

هفته پیش دادم
ببین شربتش که میگن خیلیییی شیرینه و بدمزس اصلا اونطوری نبود خوشمزس
ولی چون ناشتایی ممکنه معدتو یه کوچولو اذیت کنه
فقط جای خنک باشی جلو افتاب نری بهتره ممکنه حالت تهوع بگیری

من امروز صبح آزمایش دادم ، ببین اصلا شربتش بدمزه نیست من که دوس داشتم البته مراکز دولتی شربتهاشون افتضاحه همون لحظه حالت تهوع بهت دست میده ولی خصوصی بری اینطور نیس. خلاصه خوب بود بنظرم من 25 هفته و یک روز رفتم

من هفته پیش دادم. ۲۷ هفته. اصلا اذیت کننده نیست. خیلیم خوشمزس🥰 بی استرس برو

28هفته دادم چون گرم بود یکمی اذیت شدم🫠

من دو هفته دیگه باید بدم
قبلا دادم،،،حالت تهوع میداد بهم انگار
خیلی انگار شکر توش هست.
ولی با آب خنک بخوری قابل تحمل تره

من صبح دادم . اره بد بود راستش ولی اینم میگذره امیدوارم جوابش خوب باشه

۲۴ هفته دادم سعی کن ازمایشگاهی بری که بهت شربت پرتقالیشو بدن من بارداری اولم شربتم سفید بود حالم بد شد ولی ایندفعه پرتقالی بود خوشمزه بود اصلا اذیت نشدم مال ن ۳ مرحله ای بود

همین هفته میدم. متنفرم ازش ناشتا خیلی برام سخته خوردنش مخصوصا اینک بعدشم نباید چیزی بخوری ک طعمشو از بین ببره
زیادی شیرینه

منم امروز دادم شربتش ک با اب خنک انگار اب پرتقال بود یکم خسته کنندس من ۴ مرحله بود اخه

۲۵ هفته دادم اذیت نشدم
شربته خیلی هم چسبید😋

نه عزیزم خیلی راحته
اصلا نترس

من دوروز پیش دادم، و واقعا اذیت شدم

من ۲روز پیش ازمایش دادم
شربتش که بنظر من خیلی خوشمزه بود مثل شربت پرتقال بود فقط حتما با اب خنک بخور که بهتره بنظرم
فقط گرسنگی خیلی اذیتم کرد، البته بستگی داره دکترت ازمایش چند مرحله ای برات بنویسه

۲۵ هفته دادم
خیلیم شربت خوشمزه بود
فقط ناشتا بودن آدم اذیت میکنه

اونقدری ک میگن ترسناک نیست

۲۶نه خوب بود

سوال های مرتبط

مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان فندق وپسته😍 مامان فندق وپسته😍 هفته بیست‌وششم بارداری