ازمن ان تی 31بود چون سابقه سقط هم داشتم دیگه سرکلاژ شدم واستراحت مطلقم چون رحمم لیزه
۲۲ بود
انتی ۲۸ بود
دوهفته بعد رفتم شد۲۹
ولی دکترم گفت ریسکه اگ میخوای سرکلاژ کن
منم انجام دادم
تو انومالی شده بود بعد سرکلاژ۳۰
همون موند فعلا خداروشکر
استراحت مطلقم نیستم
انتی ۳۴
انومالی ۲۵
امروز سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.