خانمایی که سرکلاژ شدن طول سرویکسشون چند بود؟

۴ پاسخ

ازمن ان تی 31بود چون سابقه سقط هم داشتم دیگه سرکلاژ شدم واستراحت مطلقم چون رحمم لیزه

۲۲ بود

انتی ۲۸ بود
دوهفته بعد رفتم شد۲۹
ولی دکترم گفت ریسکه اگ میخوای سرکلاژ کن
منم انجام دادم
تو انومالی شده بود بعد سرکلاژ۳۰
همون موند فعلا خداروشکر
استراحت مطلقم نیستم

انتی ۳۴
انومالی ۲۵
امروز سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری