منم زدم منفی شد امروز پریودشدم
هواسم نبود انقد که استرس داشتم سریع یه قطره ریختم ببینم چیه بعد که روشو خوندم دیدم زده سه قطره
همش شک دارم میگم نکنه من ادرار کم ریختم اشتباه نشون بده
منم همیشه سر وقت میشدم نمیدونم چرا این ماه اینطوری شدم میشه بخاطر اینکه قرصم عوض کردم باشه
اگه چیزی باشه همون یه روز تاخیرم تست بزنی نشون میده
من قرص مصرف میکنم هرماه ۸الی ۹روز بعداز تموم شدن قرص پریو میشدم این ماه ۱۳ روز گذشته هنوز نشدم بی بی چک زدم منفی شدم یه قطره ادرار ریختم بنظرتون درست نشون داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.