۷ پاسخ

والا من از ماه هشت تا گیرم آوردن معاینه کردن😑

ن اگه علائم خاصی نداشته باشی معاینه نمیکنه
مگر اینکه ۴۰ هفته اینا باشی

درد نداری حتما باز نشده دیگه دهانه رحمت

تازه ۳۷ هفته ای زوده

فک نکنم اگه بگی درد دارم معاینه میکنه

من ۳۹ هفته رفتم معاینه کردن

نه هنوز چون مهلت داری تا دردت بگیره

سوال های مرتبط