والا من از ماه هشت تا گیرم آوردن معاینه کردن😑
ن اگه علائم خاصی نداشته باشی معاینه نمیکنه
مگر اینکه ۴۰ هفته اینا باشی
درد نداری حتما باز نشده دیگه دهانه رحمت
تازه ۳۷ هفته ای زوده
فک نکنم اگه بگی درد دارم معاینه میکنه
من ۳۹ هفته رفتم معاینه کردن
نه هنوز چون مهلت داری تا دردت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.