۵ پاسخ

ن من لیوانی وانیلی گاهی میدم ب گیسو خیلیم دوست داره 😂

دختر من میخوره وانیلی

نده زیر یکسال اصلا

نه منم زیاد میدم خیلی دوست داره کاکائوهاشو ندی بهش

نه بابا بده بهش فقط کاکائو ها رو نده

سوال های مرتبط

مامان مامی
 ماهلین مامان مامی ماهلین ۷ ماهگی