۴ پاسخ

دیگ نده قند کلا ضرر داره اونم مخصوصا این قندها ک طبیعیم نیس
بعدا بچه اذیت میشه براش ضرر داره

فک کنم ی سال ب بعد

من میدم کمی ولی میزارم اب شه

نباید بدی ...حالا دیگه یکم دادی عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی