یکی از اقوام ما بستنی داده بود به بچه هفت ماهش روده هاش عفونت کرده بود بستری شد بیمارستان چندروز
پسر من موقع بستنی خوردن خیلی نگاه میکرد، یه کم رو انگشتم میزدم میذاشتم توی دهنش.
ولی بخواد کامل بخوره، نه!
خیلیی زوده واسه تنقلات
من دادم اما اصلا خوب نیست دکترش گفت نباید بدی طوری نمیشه اما برای شیرینی زیاد و سردیش میگن کم بده اما خیلی نه
نه عزیزم
یکم سرده گلوش درد میاد قندشم زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.