بستنی میتونم به همتا بدم ؟
چقدر ؟

۳ پاسخ

دخترت رفلاکس نداره ؟

بده نه ماه مجازه من الان میدم

من از 8 ماهگی دادم هرچقدر دوس داشته باشه بخوره میدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا 🥹🩵 مامان علی آقا 🥹🩵 ۹ ماهگی
مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 مامان رویا¹⁷،روشنا🌱 ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی