۶ پاسخ

من نمیدم به بچم بعد ممکنه غذاهای خودشو نخوره. شکر هم اصلا واسشون خوب نیست

من میدم

من میدم به دحترم عشق بستنیه

من به پسرم میدم با اینکه قبلا بچه شدیرا حساسی بود

من میدم له بچم دوستداره البته طعم دار نه فقط وانیلی

من که دادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان👑🦁 مامان شاهان👑🦁 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان موفرفری😎 مامان موفرفری😎 ۱ سالگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۸ ماهگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا 🥹🩵 مامان علی آقا 🥹🩵 ۹ ماهگی