از كي ميتونم به انيل بستني بدم ؟؟

۲ پاسخ

زود نیست؟
مخصوصا ت این فصل

ندی بهتره تا ۲ سال
ولی اگه در حد چشیدن رو زبونه هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان شاهان👑🦁 مامان شاهان👑🦁 ۱ سالگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی