خانما میتونم به بچم بستنی بدم؟

۵ پاسخ

من گاهی میدم اما دکتر گفته از ۱۰ ماهگی ب بعد بدین

نههههههه اصلا

منم میدم بهش

من که میدمش🤣

من میدم🥹😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان👑🦁 مامان شاهان👑🦁 ۱ سالگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی