خانما یکم میتونم بستنی ب دخترم بدم؟؟؟؟

۸ پاسخ

من هفته ایی یکبار به دخترم میدم خیلی دوست داره مخصوصا آب هویج بستنی
و اینکه خودم موز و انبه پوره میکنم با یکم ماست مخلوط میکنم پودر گردو میزنم میریزم داخل قالب چوب بستی میزارم می‌ره فریزر وقتی خودشو گرفت میدم دخترم بخوره

وای دختر من عاشق بستنیه خیلی دوست داره هر روزم میخوره

آره گلم من میدم هر روز

بد عزیزم خیلی دادم

بده بابا

من بستنی یخی میدم بهش یکم مک بزنه بخاطرش دیگه بستنی شیری نمیاریم😑

مجاز نیست

من به یاسین دیروز یکم دادم در حد نوک قاشق کوچیکا

سوال های مرتبط

مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان موفرفری😎 مامان موفرفری😎 ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی