۷ پاسخ

بهتره از یکسالگی بدید

من دادم هیچی نشده خیلی هم دوس داشت میخندید

نه اینهمه چیز مقوی و مفید هست بستنی چرا اخه

هرچی ندی بهتره
خودت براش درست کن

من دادم

فک نکنم بخاطر شکر

نه

سوال های مرتبط

مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین💖 مامان ماهلین💖 ۱ سالگی