مامانا میتونم به دخترم بستنی بدم یا نه هنوز؟

۷ پاسخ

منک میدم😅

من نمیدم

منم میدم عاشق بستنیه بچم🥰

من ک میدم
چ سنتی چ بیرونی

میگن بستنی تا ۱سالگی ندید چون مواد نگه دارنده داره بعد من شنیدم چون خیلی شیرینه بچه بد غذا میشه

اصلا تا دوسال مجاز نیست عزیز
شکر فراوان داره تازه برا ما بزرگترا خوب نیست چه برسه بچه

من ی بار دادم

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین💖 مامان ماهلین💖 ۱ سالگی