خانما میتونم به شاهان بستنی سنتی بدم

۷ پاسخ

درخواست میدی من‌پرم عزیزم ببینم چند تا شاهان داریم گهواره

من میدم خیلی دوست داره چون چیز دیگه نمیخوره

سنتی نده پاستوریزه بده

نه ندی بهتره

نه خیلی زوده
ندی بهتره
حالا در حد یک قاشق خیلی کم ایرادی نداره
ولی در کل نده

فقط بستنی وانیلی میشه فک کنم

نهههه گلم

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی