بچه ها به پسرم بستنی بدم

۴ پاسخ

نه

بستنی چون سرده عصبهای دهان را بی حس نیکنه

اگر رفلاکس داره نده

اره بده دیگ نتونه حرف بزن 😁نه خوشگلم نده خیلی ضرره هم شیرین هم کارخانه ای هم نگه دارنده داره همم برای معدش زوده همم ارزش غذایی نداره

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻 مامان مهراد👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان عباس،حسین،امیر مامان عباس،حسین،امیر ۱ سالگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی