سلام میشه به بچه بستنی بدم

۷ پاسخ

نه شکر داره

نه زوده الان

من میدم خیلی کم

به نظر من نده لبنیات خوب نیس زیر یه سال

من خیلی کم میدادم

من میدم البته قبلش تست لبنیات گرفتم هفته ای یه قاشق

سلام نه بهتره ندی قند و لبنیات سرد براش زوده و ممکنه به شکمش آسیب بزنه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان هامین 👼🏻 مامان هامین 👼🏻 ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین💖 مامان ماهلین💖 ۱ سالگی