نه ضرر داره
قند بالا داره، بدغذا میشه، اسهال و دلدرد ممکنه بشه
بستنی مواد افزودنی داره که مضره
چونسرده ممکنه گلودرد بگیره یا رفلاکس تشدید کنه
و خیلی چیزای دیگه، من تا جایی که میدونستم گفتم دیگه خودت میدونی❤️
من دیروز رفتیم بیرون با شوهرم گرفتیم بخوریم دخترم همون لحظه بیدار شد چون قیفی بود دیدش نمیتونستم نخورمش
یعنی انقد بال بال زد که دلم سوخت یکم فقط زدم به دهنش که مزش بفهمه انقد خوشش اومده بود که نمیذاشت دیگ بخورم 😆 کافر بشم دوسه بار فقط دهنش زدم بهش که گریه نکنه ولی خیلی خوشش اومد زود خوردم که نخواد بیشتر بی تابی کنه
بنظرم ندی بهتره چون شیرینیش خیلیه
دختر من خیلییی کم بهش دادم از خوشحال خونه گذاشته بود رو سرش
چیزی نمیشه ولی بچه به طعم شیرینی عادت میکنه اگه زیاد بدی
پاستوریزه هم باشه حتما
هیچی من میدم دخترمم خیلی دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.