به پسرم بستنی میتونم بدم ؟مشکلی نداره؟

۱۰ پاسخ

من خودم براش با خامه و شیر و هرمیوه ای میذارم بریزر و میکس میکنم.تو قالب بستنی سازا خیلیم عالی میشه واقعا بابستنی فرق نداره

وانیلی بده ...فقط وانیلی.از این شرکتیا...کم بده.چون بعدا خوشمزگیش باعث میشع از غذا زده بشه

چرا ممنوعه؟

من در حد یکی دو تا قاشق میدم

بستنی ممنوعه

ندى بهتره
خواستيم بدى فقط پاستوريزه باشه

بهتره ندی
من یکی دو بار گرفتیم اونم زبون زد
ولی خب بهتره ندیم

من از۵ماه دادم .چند قاشق میدم یا کیم چندتا زبون میکشه .یک بستنی کامل که نمیخای بدی سخت نگیر.
من بچه اولم با بستنی بزرگ شد

نده زوده

ن بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💗 مامان دلوین 💗 ۱ سالگی
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی