من خودم براش با خامه و شیر و هرمیوه ای میذارم بریزر و میکس میکنم.تو قالب بستنی سازا خیلیم عالی میشه واقعا بابستنی فرق نداره
وانیلی بده ...فقط وانیلی.از این شرکتیا...کم بده.چون بعدا خوشمزگیش باعث میشع از غذا زده بشه
چرا ممنوعه؟
من در حد یکی دو تا قاشق میدم
بستنی ممنوعه
ندى بهتره
خواستيم بدى فقط پاستوريزه باشه
بهتره ندی
من یکی دو بار گرفتیم اونم زبون زد
ولی خب بهتره ندیم
من از۵ماه دادم .چند قاشق میدم یا کیم چندتا زبون میکشه .یک بستنی کامل که نمیخای بدی سخت نگیر.
من بچه اولم با بستنی بزرگ شد
نده زوده
ن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.