۱۶ پاسخ

من از قیافه هر غذایی خوشم نمیومد نمیتونستم بخورم حتمن کنارش سالاد شیرازی باید میبود الانم تقریبا همونم

الان تو این سن بارداری فقط میتونی ب ۶ بخوری

ماه های اول طبیعیه عزیز
ی ذره تحمل کن
درست میشه

فاموتیدین برای ناراحتی های معده خوبه

عزیز طبیعی من تا اول ۴ماه فقط نون خشک می‌خوردم کنارم میزاشتم می‌خوردم چیز دیگه نمی‌تونستم بخورم ولی ۴خوب شدم بعضیه تا ۳ماه خوب میشن

عزیزم من دکترم اصلا قرص تهوع و معده نزاشت بخورم‌ گفت هفته پایین نه اصلا.
ب۶ همین امشب بگیر بخور حتما آب رو آتیشه

تحمل تحمل

عزیزم اگه میتونی نون سوخاری بگیر بخور. هم تهوع رو کم میکنه هم سیرت میکنه. متاسفانه باید تحمل کنی. فقط سعی کن ببین با امتحان کردن غذایی ک تهوعت رو کم میکنه چیه

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

منم اینجوری بودم ن میخورم و همش بالا میوردم
و تا۱۵ هفته اینجوری بودم
اول ک باید تحمل کنی تا هفته ۱۰تو اوجش هستی
دوم اینکه قرص اندسترون بخور خیلی خوبه
ولی باید تحمل کنی

من دکترم بهم فاموتیدین ، اندانسترون ، ب۶ داده میخورم خیلی بهترم
اوایل زیاد نمی‌تونستم بخورم اما الان بهتر شدم

عزیزم من که هنوز عقدم ولی شنیدم پوست پرتقالو بو کنی خوبه

ن بابا منم اینجورم یکم مرغ و کباب مرغ می‌تونستم بخورم که اونم خداروشکر نمیتونم🤣🤣سوپ میخورم زیاد میچسبه دکتر من که گفته اشتهات برمیگرده ولی فعلا حالم خرابه😐😐نون پنیر سبزی هم میخورم🤣

چقد دلم دوغو ترشیو غذاتو کشید

حالت تهوع؟

میوه بو کن

سوال های مرتبط