چربی خون داری
ویتامین دی ۲۵ هست پایینه
چربیت یه کوچولو بالاست
اون esr که یه کوچولو بالاست نشانه یه عفونت یا التهاب تو بدنته. که اصلا مهم نیست ۲تا بالاست
چربیت بالاست. که اونم زیاد بالا نیست. رژیمتو رعایت کنید خوب میشه
فقط یکم چربیت بالاست
نمیتونم ولی انشالله همچی خوب باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.