سلام مادرا کسی میتونه جواب آزمایشمو بخونه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

چربی خون داری

ویتامین دی ۲۵ هست پایینه

چربیت یه کوچولو بالاست

اون esr که یه کوچولو بالاست نشانه یه عفونت یا التهاب تو بدنته. که اصلا مهم نیست ۲تا بالاست
چربیت بالاست. که اونم زیاد بالا نیست. رژیمتو رعایت کنید خوب میشه

فقط یکم چربیت بالاست

نمیتونم ولی انشالله همچی خوب باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ❣️ دو گل پسر❣️ مامان ❣️ دو گل پسر❣️ ۴ سالگی