۳ پاسخ

ولی دکتر گفت داخل غذا میشه ریخت فقط حالت نوشیدنی ندیم بخورن

فرنی رو با آرد برنج و آب باید درست کنی بعد که کمی خنک شد بهش شیرخشک یا شیرمادر باید اضافه بشه،،، تا زیر یک سالگی شیرپاستوریزه مجاز نیست

نه شیر خودمون اگه داشته باشیم ،،شیرخشک ،،آبجوش
فعلا زوده تا یکسالگی اونم اگه حساسیت پروتئین گاویی نداشته باشه

سوال های مرتبط